Wsparcie

Wsparcie

Czy masz jakieś pytania
lub potrzebujesz pomocy technicznej?
Zadzwoń bezpośrednio do naszych specjalistów IT!

SYSTEM WNIOSKÓW HELPDESK

Utwórz wniosek na swoim koncie, a po kilku minutach otrzymasz odpowiedź.

  • Wielopoziomowa ochrona konta osobistego klienta w celu bezpiecznego transferu ważnych informacji
  • Wyjątkowo szybki i wygodny sposób zaspokajania twoich wniosków
  • Odpowiedz jak najszybciej
  • Najnowsze ogłoszenia i ważne informacje
  • Kontakty związane z zapytaniami i zamówieniami

Wsparcie telefoniczne

Nie ma możliwości korzystania z Internetu? zadzwoń do nas: +49 6172 98-157-15

  • W celu uwierzytelnienia klienta podaj informacje o koncie klienta i zamówionej usłudze
  • Infolinia z naszymi wysoko wykwalifikowanymi specjalistami IT
  • Gwarantowana dostępność 24/7, 365 dni w roku
  • Należy pamiętać, że wnioski związane ze zmianą informacji (na przykład formatowanie dysków) nie są akceptowane przez telefon

USŁUGI WSPARCIA

Usługa wsparcia zapewnia następujące usługi:

  • Dostarczanie szczegółowych informacji na temat problemów technicznych
  • Linia komunikacyjna do rozwiązywania problemów na koncie lub przez telefon
  • Sprawdzanie wszystkich możliwych przyczyn awarii
  • Przetwarzanie zgłoszenia: rozwiązywanie problemu, dokumentowanie problemów na koncie
  • Ocena błędów i koordynacja działań w celu ich rozwiązania
  • Rozwiązanie problem ze sprzętem
  • Pośrednia informacja zwrotna podczas rozwiązywania problemów

USŁUGA ADMINISTRACYJNA

Profesjonalna obsługa systemu serwerów - dostosowana do twoich potrzeb

Usługa administracyjna pozwala uniknąć zatrudniania własnych specjalistów IT. W razie potrzeby nasi wykwalifikowani specjaliści mogą zająć się instalacją oprogramowania, konfiguracją serwera i monitorowaniem. A wszystko to bez dodatkowych opłat.